Wednesday, December 24, 2008

Wati & Cikgu

Kisah yang ingin aku ceritakan di sini adalah kisah yang
bebar-benar terjadi pada diriku kira-kira 2 tahun yang lepas. Aku
merupakan seorang graduan sebuah IPT. Setelah menamatkan pengajian,
aku tidak terus mencari pekerjaan sebaliknya mengambil keputusan
membantu perniagaan ayahku di kampung. Untuk tidak mensia-siakan apa
yang aku pelajari ketika di IPT aku bersetuju menerima tawaran untuk
mengajar kelas tambahan du kampungku. Pelajar-pelajar yang perlu aku
ajar adalah pelajar yang akan menduduki PMR pada tahun tersebut.
Pelajar ku tak ramai, cume 15 orang ajer, aku ajar math.

Sejak hari pertama aku mengajar, aku dah tertarik hati dengan
salah seorang pelajar. Nama dia Watie (bukan nama sebenar).
Budaknya kecik ajer, walaupun dah tingkatan 3, tapi body dia macam
budak darjah enam aje. Aku suka sangat bila dia senyum.
Pada mulanya aku tak pernah terlintas pun nak meragut kedaraan
watie nie, tapi semakin lama aku mengajar, semakin gian pulak rasanya.
Untuk pengetahuan semua, semasa aku belajar dulu, aku sentiasa
mempunyai ‘tempat’ untuk melampiaskan nafsuku. Sekarang nie, bila
balik kat kampung, dah tak de tempat lagi dah…..

Aku rasa aku boleh ‘makan’ si watie nie. bila aku senyum kat
dia, dia pun balas. Aku pun selalu juga berbual-bual dengan dia,
daripada respon yang aku terima, jelaslah dia pun suka jugak kat aku.
Tapi sepanjang tempoh tu, aku tak pernah pun sentuh dia hinggalah pada
suatu malam……..

Pada malam tu, ketika semua dah balik, aku tengok watie masih
lagi menunggu kakaknya. Selalunya watie dihantar dan diambil oleh
kakaknya yang setahu aku bersekolah di tingkatan 4. Setelah aku
mengunci semua pintu di dewan orang ramai tu, aku terus menuju ke arah
watie yang masih menunggu di bawah pokok. “Tunggu sapa watie,” tanyaku
walaupun sudah mengetahui bahawa dia menunggu kakaknya. “Tunggu akak,
selalunya dia tak pernah lambat. Watie takut di tak sihat ajer sebab
tadi dia kata pening kepala,” jawab watie panjang lebar. “Kalau macam
tu, biar cikgu yang hantar watie balik,” kataku. Aku memang
membahasakan diriku sebagai cikgu dan pelajar kelas tambahanku juga
memanggilku begitu. “Tak pe lah cikgu, kita tunggu dulu, kalau tak ade
juga barulah cikgu hantarkan saya,”

Setelah hampir setengah jam menunggu, akhirnya watie bersetuju
aku menghantarnya pulang. Sebenarnya rumah watie nie agak jauh juga
dari sini dan keadaan jalannya juga gelap. Pasti dia tak berani balik
sendirian. Dalam perjalanan ke rumah watie dengan keadaan lampu
motorku yang seakan-akan ‘hidup segan. mati tak mahu’, berlaku satu
kemalangan kecil. Aku sebenarnya tidak berapa mahir dengan jalan
tersebut menyebabkan aku terlanggar sebuah lobang. Lubang nie
sebenarnya tak lah berapa dalam tetapi disebabkan fikiran aku yang
melayang masa tu, motor aku jadi hilang kawalan dan terbabas ke dalam
semak. Aku dan watie sama-sama terhumban ke dalam semak. Aku tengok
si watie dah terlentang dalam semak dengan bukunya berselerak.
Kedengaran suaranya mengaduh kesakitan. Aku cuba mengangkatnya, masa
tulah aku mengambil kesempatan yang ade. kemalangan nie sebenarnya ade
hikmahnya…..he..hehehe…

Masa aku mengangkat watie aku memeluknya di ketiak hingga
tanganku menyentuh buah dadanya. watie pun tak melarang sebab dia
sendiri tidak boleh bangun, mungkin kakinya terseliuh. Aku mendudukkan
watie dan pegi mengangkat motorku. Kemudian aku memungut bukunya dan
memasukkannya ke dakam bakul motorsikalku. Lepas tu, aku memapah watie
ke motorku tapi dia menghadapi kesukaran untuk naik ke atas motor sebab
kaki dia terseliuh. Dengan susah payahnya aku cube mengangkatnya ke
atas motor. Masa tulah aku mengambil kesempatan sepenuhnya dengan
memegang mana-mana bahagian yang ‘patut’. Setelah berjaya menaikkan
watie aku meneruskan perjalanan menghantarnya pulang. Aku suruh dia
peluk aku kuat-kuat, takut nanti jatuh sebab kaki dia tak dapat pijak
pemijak kaki motorsikalku. Aku sengaja menunggang motorku
perlahan-lahan suapaya aku dapat lebih lama merasa kelembutan buah dada
watie di belakangku.

Sampai sahaja di rumah watie, dengan bantuan lampu di beranda
rumahnya, barulah aku nampak muka watie dah merah padam. Maklumlah dia
tak pernah naik motor dengan lelaki dalam keadaan macam tu.
berpeluk-pelukkan lagi. Masa dia mula-mula naik motor dengan aku tadi,
aku dah nampak dia agak kekok sikit. Malam tu aku menerangkan keadaan
sebenar kepada ibubapa watie dan mujurlah mereka faham. Mereka pun
kenal dengan aku (aku terkenal sebagai ‘budak baik’ kat kampung, orang
terpelajar katakan ).

Sejak kejadian malam tu, hubungan aku dengan watie bertambah
rapat. watie dah mula berani duduk rapat-rapat denganku. Malah ku pun
dah berani pegang tangan dia. Aku rasa dia dah mula syok dengan
kejadian tempoh hari, maklumlah budak baru nak ‘naik’. Setelah sebulan
aku mengendalikan kelas tersebut, akhirnya sampailah masa yang aku
tunggu-tunggu. Pada malam tersebut, hujan turun dengan lebat.
Mujurlah aku sampai cepat, kelihatan dalam kelas cume ade 5 orang
pelajar ajer. yang lain semua tak datang sebab hujan. Aku pun tak ade
mood nak ajar malam tu, jadi aku pun benarkan mereka semua balik aje
dan aku tahu pasti kakak watie akan datang menjemputnya pukul 10.30
nanti. sekarang baru pukul 8.30 malam. Seorang demi seorang pelajar
tersebut balik dengan meredah hujan, mungkin mereka boring duduk dalam
kelas tanpa buat apa-apa. Lebih kurang pukul 9.15 semua pelajar dah
balik kecuali watie. Hujan semakin lebat mencurah-curah. Aku pasti
tak kan ade pelajar yang akan datang pada waktu begini. Semua orang
pasti duduk kat rumah aje sekarang nie.

Aku mula mendekati watie, dia senyum ajer, nie yang aku tak
tahan nie. Aku mula berbual dengannya. Mula-mula berkisarkan
pelajaran lepas tu terus ke hal-hal peribadi. Aku duduk betul-betul
rapat dengan watie. Dia tak marah pun. Cume aku tengok muka dia dah
mula merah. Bila aku pegang bahu dia pun, dia hanya pandang aku dengan
wajah hairan, Bila ku mula gosok-gosokkan bahu dia, dia dah mula tak
keruan. Kami hanya diam membisu, sebenarnya aku pun tak tahu nak cakap
apa. Dia pun hanya tunduk ajer dan membiarkan aku bermain dengan tali
branya dari luar baju kurung yang dipakai. Dia hanya membiarkan sahaja
dan ini membuatkan aku semakin berani. Lantas aku memegang tangannya
dan menarik tangannya ke celah kangkangku yang mana batang dah mula
mengeras. Dia langsung tidak menoleh ke arah ku. Lama-kelamaan aku
menjadi tidak selesa kerana batangku seolah-olah ingin keluar dari
‘tempat persembunyian’. Aku pun membuka zip seluarku dan mengeluarkan
batangku. Aku mengambil semula tangan watie dan meletakkan pada
batangku. Dia agak terkejut bila tersentuh batangku dan menarik
tangannya.

“Cikgu, saya tak pernah buat macam nie,’ katanya sambil
menjeling ke arah batangku.
“Jangan bimbang watie, kita buat ringan-ringan ajer,”kataku
memujuk watie.
“Nanti kalau keluarga watie tahu macamana ?,”
“Mereka tak akan tahu kalau tak ade orang bagi tahu,” jawabku
sambil tanganku menjalar ke buah dada watie. Aku mula mengusap buah
dada watie yang tak lah berapa besar tu. Watie hanya membisu sahaja.
Akhirnya aku tengok watie dah mula terangsang. Buah dadanya semakin
mengeras. Aku bertindak lebih jauh lagi dengan meramas-ramas buah dada
watie. Kedengaran rengusan halus dari watie. Aku bertambah berani.
Aku memasukkan tangan ku kedalam baju kurungnya dan menanggalkan butang
branya. Sekarang, buah dada watie telah berada dalam genggaman aku.
Watie terus menyandarkan kepalanya ke bahu dan tangannya mula memegang
batangku. Watie melakukan dengan kekok sekali, maklumlah tak ade
pengalaman. Jadi aku mengajar watie dengan membantunya mengusap-usap
batangku. Pada masa tu, aku rasa macam dah nak terpancut bila rasa
kehalusan tangan watie mengusap batangku.

Aku berdiri pulak di depan watie dan melondehkan seluarku
hingga seluruh batangku berada betul-betul di depan muka watie. watie
hanya merenung batangku dan perlahan-lahan tangannya mula memegang
batangku semula. Pada masa tu, aku nampak kaki watie menggigil-gigil,
nak ketawa aku melihatnya. Sebenarnya aku berdiri di depan watie sebab
aku nak suruh dia kulum batang aku, tapi dia tak faham rupanya. Lantas
aku pegang kepalanya dan tarik ke arah batangku.
“Watie kulum batang saya cepat,’ arah ku macam cikgu
mengarahkan anak muridnya.
“Tak nak lah cikgu, takut,”
“jangan takut, tak mati punya,” kataku sambil menerik kepala
watie hampir kepada batangku. Perlahan-lahan watie buka mulut dan
mengulum batangku. Perlahan-lahan aku sorong dan tarik kepala watie
untuk mengajarnya bagaimana mengulum batang lelaki. Sementara itu, aku
mula menarik baju kurung watie ke atas dan terus membuka branya. watie
kelihatan malu-malu apabila berada dalam keadaan separuh bogel itu.
Aku mula meramas-ramas buah dada watie. Aku rasa watie dah mula
teransang nafsunya. Semakin kuat aku meramas buah dadanya, semakin
laju pulak si watie mengulum batangku. Apabila aku hampir mencapai
klimaks, aku menyuruh watie berhenti dari mengulum batangku. Aku mahu
segalanya selesai dengan cepat sebab pukul 10.30 nanti kakak watie akan
menjemputnya.

Aku mengangkat watie ke atas meja dan menindihnya. Buah
dadanya ku usap-usap. Puting yang masih agak kecil dan
kemerahan-merahan itu ku gentel-gentel. Watie terus merengus
kesedapan. Aku mula menghisap buah dada Watie. Masa tu aku dapat
rasakan yang tubuhnya menggigil-gigil. Tangan kananku mula menyelak
kain yang dipakai dan mengusap cipap watie yang masih berada dalam
seluar dalamnya. Bertambah kuat Watie menggigil. Aku pun dah tak
dapat nak tahan lagi. Terus aku tanggalkan kain yang dipakai oleh
Watie dan seterusnya menanggalkan seluar dalamnya. Watie terus
merpatkan kedua kakinya, sama ada dia malu atau terasa sejuk aku tak
peduli lagi. Aku tak mahu terburu-buru. Aku membiarkan watie
merapatkan kakinya dan menghisap buah dadanya semula. Aku
menggesel-geselkan batangku ke atas cipap watie. Watie bertambah
berahi. Perlahan-lahan kangkangnya dibuka. Daripada buah dada, aku
terus ke pusat watie dan kemudiannya terus ke cipapnya. Sekarang ni
cipap watie berada betul-betul di depan mataku. Dengan bulu yang
jarang-jarang, jelas kelihatan cipap watie yang masih kemerah-merahan.
Inilah pertama kali aku melihat cipap anak dara semuda watie, sebelum
nie cipap yang aku tengok semua dah macam ‘lombong tinggal’.

Aku terus menyelak kedua-dua bibir cipap watie dan mula
menjilatnya. AAhhhhhhhhh…………….keluh watie panjang. “Cikgu,
jangan cikgu,” aku tak lagi tentang larangan watie. Aku terus
mengganas dengan menjilat-jilat cipap watie. Sekali sekala aku
memasukkan lidahku ke dalam cipapnya. Watie semakin menggelupur
sehingga bergoyang-goyang meja tempat kami berbaring tu. Bila cipap
watie dah banjir dengan airnya, aku mula memasukkan jari aku
kedalamnya. Kalau boleh aku nak menjelajah ke segenap pelosok cipap
watie. Aku pandang ke arah watie semasa jari jemari aku memainkan
peranannya. Watie hanya memejamkan matanya, hanya kedengaran
rintihannya sahaja. Mungkin dia malu untuk memandang wajahku.

Kemudian aku mengubah kedudukan ku kepada posisi 69 (sebenarnya
dulu pun tak tahu posisi tu dinamakan posisi 69).
Aku suruh watie kulum batangku lagi dan aku terus menjilat-jilat
cipap watie yang dah basah lenjun tu. Nampaknya watie sudah tidak
dapat mengawal nafsunya sampai batangku pun digigitnya bila aku
menjilat cipapnya. Aku pusing semula ke kedudukan asal dan bersedia
untuk memasukkan batangku dalam cipap watie, tentu masih ketat lagi
nie. Bila aku meletakkan kepala batangku di atas cipap watie, watie
lantas melarangku. “Cikgu, jangan cikgu,”. Sebelum watie bertindak
apa-apa, aku terus menekan batangku ke dalam cipap watie.
“AARRGGGGHHHHHHH……………….Aduhhhh… sakit cikgu,” jerit
watie sambil menolak badanku dengan kedua-dua belah tangannya. Lantas
aku memegang kedua-dua belah tangan watie dan merentangkannya. Aku
terus merebahkan diriku ke atas watie dan berbisik ke telinganya
menyatakan bahawa kesakitan tu hanya sementara sahaja. Perlahan-lahan
aku sorong dan tarik batangku. Cipap watie memang ketat. Beberapa
kali aku memperlahankan sorong dan tarikku supaya aku tidak terlalu
cepat climaks.

Watie juga kelihatan sudah agak ’selesa’. Rintihan kesakitan
pada awal tadi telah bertukar menjadi rintihan kesedapan. Aku semakin
laju menyorong dan menarik batangku. Watie juga menjadi kekejangan,
rengusan seolah-olah seperti lembu disembelih. Punggungnya
terangkat-angkat dan dia memelukku dengan ku. Masa itu juga aku tidak
dapat lagi menahan airku. Lantas ku cabut batangku dan memuntahkan air
maniku di atas cipap watie. Maka tamatlah tugas ‘adik kesayangan’ku
pada malam tu. kami berpelukan di atas meja tersebut dalam keadaan
kepenatan. Hanya kedengaran nafas kami berdua. Di luar hujan masih
turun renyai-renyai. Melihatkan jam yang sudah menunjukkan pukul 10.10
malam aku bingkas bangun. Aku mengambil seluar dalam watie dan
mengelapkan air maniku yang bertaburan di atas cipap watie. Kemudian
aku membantu watie memakai pakaiannya semula dan menyikat rambutnya
(macam abang memakai baju adiknya). Watie hanya tersipu-sipu malu
sahaja. Itulah pengalaman pertamanya. Mungkin sekarang dia sedang
berfikir apa akan jadi seterusnya.
Setelah lengkap berpakaian, kami duduk dipintu dewan orang
ramai itu supaya tidak menimbulkan curiga kakak watie nanti.

Sejak malam itu, kami sering mengulangi kerja terkutuk nie. Bila
sahaja ade peluang, tak kira dimana sahaja akan kami lakukan.
Perkara ini berlarutan sehingga watie menamatkan tingkatan 3 dan
sekarang aku telah bekerja jauh dari kampungku menyebabkan aku jarang
berjumpanya. Tapi yang pasti setiap kali aku balik ke kampung, watie
pasti akan menantiku. Dia telah berjanji tidak akan melakukannya
dengan orang lain melainkan aku. Senang cakap, aku sebenarnya dah ada
‘bini’ kat kampung walaupun masih bujang !!!.

No comments:

Post a Comment