Thursday, December 25, 2008

iera ku sayang

Aku da lama minat dekat jiran sebelah rumah aku ni. Namanya iera.Iera ni memang seksi habis.
Tetek dia memang besar n suka pakai skirt.
Selalunya aku terserempak time nak pergi kerja je.Just berbalas senyuman,
x sempat lagi nak berborak panjang, apa lagi ajak dating.
Satu pagi aku nampak dia tengah bersenam dekat depan rumah. Seksi siot..
Iera pakai baju ketat dengan short. Nampak bentuk tetek yang bulat dengan cipap
yang tembam. Aku tegur dia.. "rajin iera bersenam pagi2 ni?" kataku. "x de lah..
da lama x klua kan peluh".katanya. "Iera x klua ke hari ni"tanyaku cuba memancing.
"x rasanya. Di rumah saja". 'iera malam ni free x. Leh x kita klua dinner?"
tanya ku pernuh harap.Iera hanya diam."ok jugak, lagi pun esok x kerja".. Yess!!
Hatiku melonjak riang"ok, Iera siap kul 8 eh". "ok", kata Iera.


Petang tu aku bersiap awal. Ye la kan.. nak Klua dengan awek cun la katakan...
Aku ketuk pintu rumah dia. Iera membuka pintu. Dia kelihatan sangat seksi malam ni.
Dia memakai dress labuh sampai lutut dengan colar belahan v shape yang menampakkan
lurah dan buah dadanya.Rambut nya yang panjang di biarkan lepas. Jantung ku
berdenyut kencang melihat pemandangan yang indah tu.
Adik kecilku terus terbangun dan mengeras. Bestnye kalau aku dapat meraba dan
menghisap buah dada yang bulat tu.Tapi aku x ada la tunjukkan sangat, lelaki
kena la control macho.Jgn tergopoh gapah, nanti sendiri yang rugi.

Aku bawak iera pergi makan dekat victoria station. Kat situ makanan mmg best.
Ade kelas la.. Lepas pergi makan, aku bawak dia dekat bukit langat, kat situ
leh nampak pemandangan KL. Aku parking kat tempat paling 'baik'. Kami berborak

Banyak yang kami bualkan. Ternyata iera seorang yang open minded n x kurang nakalnya.
"Iera nampak cantik sangat malam nie,i rasa untung sangat dapat keluar dengan u", kataku.
"hishh am ni, i biasa je, x ada yang istimewa pun,""Boleh Am cakap sesuatu?""hurmm apa dia.."
katanya."Iera beruntung mempunyai aset yang x ternilai", "Apa dia Am" "Tetek Iera besar la,
geram am tgk, rasa nak ramas je",kataku tanpa berselindung. Iera menunduk, mungkin malu.
Aku tekad, aku cuba melatakkan tangan di pehanya, dia tidak menolak tp membiarkan saja.
Aku mengusap2 pehanya sambil mendekatkan bibir ku ke pipinya, ku cium pipinya,
bau perfume iera menambahkan ghairah aku. Aku mendekatkan bibir ku ke bibirnya,
aku cium sikit, aku cium lagi, bibirnya terbuka sedikit, aku terus menghisap bibirnya
yang mungil sambil tangan ku perlahan2 masuk kedalam bajunya, aku mencari dua gunung semanggulnya.
aku meramas2 perlahan, "aaahh.... sssstt..sstt.. aahh" terdengar desahan kecil dari mulut Iera.
aku terus meramas2 dan menggentel putig tetek iera yang tegang. "oohh..oohh..sstt..
"Iera semakin tidak ketahuan
dengan gentelan aku. Aku menyingkap bajunya keatas, X tahan aku melihat
2 gunung mekar didepan aku.aku membuka branya. Aku dekatkan mulutku di teteknya,
dia mendesah aahhhh..aahhha...aaaaaaaahhhh.. sedap nya amm.. seeedapp..
Aku jelirkan lidahku, lalu kijilat puting tegang iera dengan hujung lidah ku,
sementara tgn kiri ku menjelajah celah kelangkangnya.Cipap iera da lencun giler.
Iera hanya memakai g-string. aku memainkan jari aku dicelah lurah cipap.
Aku gentel biji yang tgang tu. Iera semakin kuat mendesah.
Aaahh..ssssst...ssttt.. oooohh..aahhh. Tiba2 Iera memegang tanganku,
dia mengajak aku kerumahnya. Aku cepat2 drive balik.

Sampai kat rumah Iera, iera suruh aku tunggu dekat hall.Ada surprise katanye.
aku tunggu, iera kemudia klua dengan baju tidur nya yang jarang, sehingga menampakkan
buah dadanya yang bulat dengan puting tetek nya yang menegang.
aku terus mendapatkannya dan mencium bibirnya sambil dua tgn ku memegang
dan meramas putingnya.Aku tanggalkan baju tidur iera.Tubuh iera benar2 cantik.
Iera berboogel didepan ku. Cipapnya berbulu halus benar2 mengghairahkan. Aku hisap
dan jilat puting tetek, iera mengaduh kesedapan. Aku ramas punggungnya.
Aku angkat iera kebiliknya.aku baringkannya ke atas katil. Sesubuk tubuh y
bertelanjang bulat depan aku benar2 merasuk aku mlm nie. Aku kangkangkan kaki iera sehingga
menampakkan cipap nya.Aku dekatkan mukaku ke cipapnya. Aku cium
dan aku sedut aroma cepat yang menaikkan nasfuku.Aku jelirkan lidah ku.perlahan lahan
aku menjilat bijik kelentit iera dengan hujang lidah ku. Iera terangkat menerima
kenikmatan y aku beri.Aku jilat biji dia lagi, aku hisap kelentit dia semahunya,
aku mainkan lidah aku dari lubang duburnya hingga ke bijik kelentitnya.Air nikmat ira semakin
banyak. Aku menghisap dan menyedut semua air nikmatnya. Kelentit iera membesar dan mengeras.
aku sedut2 bijik dia. Iera mengerang2 kenikmatan.. aaahhh.aahh...sssttt yeessss..yesss..aaahh
i want.. more.. more.. Aku jilat lagi cipapnya, aku jolokkan lidah ku kedalam cipapnya,
erangan iera semakin kuat, aku masukkan jati ku kedlm lubangnya sambil lidah ku menguli2
bijik kelentit iera, punggung iera terangkat2 menahan kesedapan, aku jilat laju2 bijiknya,
aku gigit2 bijinya sehinggalah air mazi nya terpancut2 klua sambil iera menjerit2
aaahhhh..aahhh.aahhhh

Aku mencium bibir iera, aku jilat putingnya,Setelah dia kembali
pulih , aKU hakalan btg ku ke bibir cipapny, aku gosok2 cipapnya dengan battang aku.
aku main2kan btg ku ke biji nya, iera terangsang kembali,aku gesel2kan btg ku ke
kelentit iera.Cipap iera semakin basah. Aku kemudia menghalakan btg ke lubang cipap.
Perlahan2 aku ketuk pintu cipap. Iera mendasah ooohh..oohhaaahhh.. perlahan aku
masukkan kepala btg ku.kemudia aku tarik laju2. iera mengerang kesedapan.


Ku kulum bibir dan ku hisap lidahnya……….aku ramas-ramas ke dua
belah
gunung pejalnya silih berganti…….mendesah-desah iera di
buatkukegelian dan nikmat keenakan.Aku bermain separuh saja
batangku hingga iera leka dengan nikmat
persetubuhan…….aku terus membenam batangku hingga kedasar.
sampai ke mulut rahimnya.Liang cicapnya kembang kuncup menahan
asakan batangku. Iera kembali merintih kesakitan , kemutan
cicapnya begitu kuatseakan meramas-ramas batangku , aduh enak sekali.
Aku sorong dan tarik batangku berkali-kali………hingga habis
kesemuannya Iera merintih kembali…….aku benamkan semula
batangku,hingga kemulut rahimnya.

“SSSSSssaaa……aaakkkkkk…OOoohh..hhhhh..oooo..ooohhhhhh…..SSSS….sss.
.
sseeee….dddddaaapppp…..nnnyyaaaaaa..AAAmmmmmmmmmmmmmmmm…..UUUuuuuuu…..
uuuuuuu….,”erang Iera perlahan….perkataan sakit sudah menjadi sedap
pula. Aku puas…….Iera merintih kelazatan.

“AAaaaahhhhh…hhhhhhh….aaaaaaaaammmm .,”erangnya penuh
kemanjaan.Membuatkan nafsuku terangsang semula.
Sambil itu aku…….sedut tengkuknya…….aku meramas-ramas
ponggongnya…..sambil batangku menjalankan tugasnya…………ku
ramasgunung pejalnya……..mulutku menjilat-jilat putingnya berulang
kali…..aku lihat Iera memejamkan matanya tanda kepuasan yang tidak
terhingga………..Iera menjerit kecil penuh kenikmatan.

“OOOuuuuuuuuhhhhuuhhhhhh………Ammmmmmmmmmm... ieeeerrraaa
.gggggggg…ssss..eeeee..dddddaapppnnnyyaaaa……,
“erangnya kembali menahan nikmat.
“AAaaarrrr….rrgggggghhhhhhh……Ammmmm..ssseee..dddaappppnn
nyyyaaaa…………..,”erangnya semula.

Ku biarkan Iera melepaskan klimaksnya yang entah keberapa
kali. ku terus berdayung batangku,sambil kugoyangkan pongongku dalam
kehangatan air nikmat pekatnya……….semakin lama semakin laju…….aku
berdayung…..dan akhirnya…………..?
Aku benamkan seluruh batangku kedalam cicapnya……..melepaskan rasa
nikmat yang tidak
terhingga…….”AAA..aarrrr….aaaaarrrrrrgggggghhhhhhh…,”Tubuh kami
sama-sama mengejang……….aku melepaskan tembakan air maniku
kedalam rahimnya………hingga melimpahi kawahnya.Aku meraung
keras…..melepaskan penat lelah bertarung hampar 3 jam bersama Iera.


















No comments:

Post a Comment